Isnin, 17 Jun 2013

Tanda Anda DiPerhatikan

hai you all, da lama rasanya bro JJ tak update blog bro. bro JJ busy sikit semenjak 2 menjak ini..hihihiihi biasa lah kan, banyak aktiviti..hihihihi..
untuk update kali ini pula, bro JJ nak post tentang cinta pula..hihihi.. tapi tak ada la yang jiwang-jiwang sangat. bro JJ akan bincangkan tentang tanda-tanda bila seseorang itu meminati anda..hihihi.. bro JJ dapat tajuk ini dari member bro JJ. diye bertanyakan pada bro mcm mana tanda-tanda bila seseorang itu da suka pada kita.. jadi bro pown tertarik dengan pertanyaan member bro JJ, jadi bro ada la wat research sikit..hihihhih.. tapi tak ada la tepat sangatkan. cuma sekadar panduan..huhuhuh.. harap-harap berguna la kan.. bro JJ akan bagi dalam bentuk yang paling simple yang bro boleh buat ye..

1. sentiasa ingin dekat(mengetahui)
    yang ini sudah menjadi kebiasaan, apabila kita suka kat seseorang itu kita mesti nak sentiasa mendampingi nya.. kalau boleh mesti nak bersama 24 jam, nak sentiasa jumpa, borak, nak tau makan apa, sedang buat apa, boleh dikira semua menda nak tau kan.. kalau kowang ada member yang sebegini, jadi kowang faham-faham la yang diaorang ada menaruh perasaan kat kowang..

2. "caring" terlebih
    selalunya apabila seseorang itu meminati anda mereka akan caring kat kowang lebih dari orang lain. sebagai contoh apabila anda ada masalah, dia akan cuba untuk menyelesaikan masalah anda walaupun pada hakikatnya dia tak mampu pown nak menyelesaikannya..hihihhihi..

3. banyak mengetahui tentang diri anda.
    apabila kita mula menyukai seseorang itu kita mesti akan menyiasat latar belakang orang itu, contohnya apa yang dia suka wat, apa yang dia suka makan minum, mainan kegemaran dia and sebagainya..jadi kalau kowang tiba2 tengah borak dengan rakan anda, then dia banyak tahu pasal anda. selain itu diye akan cuba ubtuk meminati apa yang kowang minat, itu adalah tanda yang paling ketara, walaupun pada hakikatnya diye x pernah suka pada menda yang kowang suka.so jangan la kowang terkejut, kemungkinan besar yang member anda itu suka bangat sama kamooo..huhuhuhu..

4.  "menjual" diri.
      disini bukan lah maksudnya dia menjual badan nya.. disini menjual diri bermaksud menunjukkan kehebatan ataupun kelebihan yang ada pada diri diaorang dalam menarik minat orang yang dia suka.. jadi kowang apabila mengalami situasi macam nie kowang faham-faham la ye.. berilah peluang kat member kowang itu..hihihhih

5. backup orang yang disukai.
    apabila da suka kat seseorang itu, dia akan mula 'menbackup' pasangan yang diye suka di hadapan kawan-kawan yang lain, walaupun pada ketika itu diye tau yang dia tak mapu nak bacup, tapi diye akan cuba berusaha untuk 'memenangkan' orang yang diye suka... and klau kowang perasaan orang yang suka pada kowang itu tak akan pernah 'membahan' kowang atau nama lain tak akan menganjeng kowang atau memalukan kowang...

6. suka ajak keluar berdua.
    selalunya dilakukan pada stage yang terakhir dalam 'mengushar'..hihihihi klau kowang sentiasa diajak keluar berdua sahaja, itu bermakna member anda itu suka kat anda dan mahu mengenali anda secara private tanpa digangu oleh orang lain.. tapi kalau setakat sekali dua sahaja yang diajak keluar itu tak bermakna yang dia suka pada anda..

# ini sahaja yang bro dapat kongsikan untuk post kali ini.. pesanan bro, kowang nilai la betul-betul tindakan yang kawan kowang buat. adakah dia suka pada koang atau pown diye mmg jenis macam 2, dan ini sebagai panduan untuk kowang sume...hihihihhihi

sebagai penutup post untuk kali ini bri JJ nak kowang layan lagu nie... lagu nie member bro JJ yang nyanyi baru-baru ini, and bro JJ baru kali pertama dengar lagu nie..hiihihi.. tapi bro JJ layan...huhuhuh



Tiada ulasan:

Catat Ulasan