Isnin, 3 Jun 2013

MAX LOWRY ARTIS TERHEBAT (efsane)




Arinie aku ad terbaca pasai seorang mamat salleh nie namanya MAX LOWRY...Beliau nih merupakan seorang artis! seseorang yang membuat art..banyak hasil-hasil lukisannya yang terbaik..dan beliau ini femes dengan lukisan 3D jalanan..banyak hasil2lannya yang kreatif-kreatif belaka..
Tapi beliau telah mati pada tahun 2010 pada usia begitu muda iaitu pada umur 34 tahun..beliau telah mati diakibatkan oleh sudden adult death syndrome (http://en.wikipedia.org/wiki/Sudden_unexpected_death_syndrome%29)..Beliau mati ketika malam perkahwinan beliau dengan Jane. Beliau mati ketika sedang bercakap telefon dengan janey dan ayat terakhirnya adalah dia memberitahu Janey bahawasanya dia mencintai Janey (sweettt tweett bangat..hehe!)
Nak tahu lebih lanjut pasal MAX LOWRY nie boleh lah merujuk laman web nie..
http://www.libertylondongirl.com/2011/09/12/max-lowry-1976-2010-a-retrospective/

Nie beberapa hasil kerja beliau sebelom beliau meninggal (mmg la sebelom, kalo dh mati macam mane leh wak hasil karya dah..atOii)






# cukuplah ak share sal owang nih..walau apa pom karya beliau mmg style ..i like! xtahu lah korang macam mana kan? janji dia dh tercapai cita2 beliau tuk jadi artis..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan